De receptioniste van Arnon Grunberg

‘Uitgever Nijgh & Van Ditmar publiceert De receptioniste, een verhaal dat oorspronkelijk werd gepubliceerd door Vrij Nederland in 2005.’
Dit bericht stond 4 juli 2012 op de website van Arnon Grunberg.
In mijn ijver om alles van Arnon Grunberg te verzamelen zocht ik naar dit boekje. Tevergeefs.
Je krijgt De receptioniste cadeau bij de midprices van Grunberg. Maar ik heb alle boeken van Grunberg al, in eerste drukken.
Ik heb de uitgeverij gemaild en wacht in spanning af.
De speciale editie van de briljante roman De man zonder ziekte, gebonden en gesigneerd en voorzien van de duimafdruk van de auteur, in een genummerde oplage van 300 exemplaren, kost 45 euro. Bestel hier.

Update: Antwoord van de uitgeverij
Geachte heer xxxxx,

Dit boekje is helaas niet los verkrijgbaar.
Het is een actieboekje dat u ontvangt bij aankoop van een van de volgende boeken:

9789038890654               Grunberg * Blauwe maandagen  €12,50
9789038890760               Grunberg * Figuranten                 €12,50
9789038894652               Grunberg * Huid en Haar             €12,50
9789038890593               Grunberg * Tirza                             €12,50
9789038894102               Grunberg * Asielzoeker                  €12,50

Het zit bij bovenstaande boeken geseald en heeft geen eigen prijs of ISBN. U kunt het dus alleen verkrijgen door een van deze boeken aan te schaffen, dit kan via internet of bij een boekhandel.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxx
Afdeling Marketing & Verkoop Querido/Nijgh & Van Ditmar/Athenaeum/Leopold/Ploegsma
Singel 262 1016 AC Amsterdam Telefoon: 020 – 55 11 200

Dit bericht werd geplaatst in Boeken. Bookmark de permalink .

3 reacties op De receptioniste van Arnon Grunberg

  1. Frans Tan zegt:

    Ook ik liep tegen dit luxeprobleem aan. Leuke marketingtruc, maar ogenschijnlijk niet bedoeld voor de ware Grunberg-adept. Iemand in mijn vrienden- en kennissenkring wordt binnenkort blij.

  2. anne verweel zegt:

    Beste, ik heb het boekje (22 pp’s) te koop staan op Boekwinkeltjes. Groet, Anne’s Boekenkast.

Geef een reactie

